Hroar Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Selger go bilen til fordel for større bil. Hel og pen inni,(standard rifta på sjåførsete) M-gulmatter, er vel så og si nye. byttet hjullager venstre foran og bak, ny bensintank i august.nylig skifta bremsklosser foran 17'' sommer org 14'' vinter med piggfri. ulyd i cupevifta.. bilen går litt smårart på tomgang og ved kaldstart. steinsprut i fronten, rust nederst på venste forskjærm.(ellers lite) liten bulk på sjofør dør. går godt og forholdsvis billig syns jeg! den kan selges med anlegg : jvc cd/mp3/DVD spiller, stor forsterker av ukjent merke(meget bra faktisk) 1 og 1-1/2 10'' i tett kasse, spiller ganske bra, pioneer høytalere i hatthylle. bruker LITT olje. ryker ikke blått som jeg har sett(fuktig på blokka) sikkert lekasje.. Bilen befinner seg på Melhus (sørtrøndelag) i daglig bruk! 25,000? kom med bud!! Tlf 91520992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hroar Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 senka 60/40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hroar Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hroar Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Pen bil, ser ut som et fint prosjekt hvis noen skal ha seg det. Men ser litt grumsete ut ang kanalene, ser litt ut som om det er litt overflate rust. En ting som hadde gjort seg var hvis du hadde støvsugd bilen inni og tatt noen fler bilder av interiøret Hvor lavt kunne du evt tenke deg å gå i pris, uten anlegg osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hroar Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 bildene er tatt med mobil.. det er i hovedsak venstre forskjærm som ikke har det så bra lenger:/ du får komme med et fint bud da. vil ikke selge under et par og tjue, iallefall, da jeg har kostet på den en god del nå nylig ca3000 for bensintank.1800 i forhjulslager og mener det var 4-500 for bakhjulslager.. frontrute kan byttes før evt salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Har jævlig lyst på en E30, men tror jeg må få fiksa opp min først. Litt synd om jeg kjøper den også står den bare ute med noe beskyttlese over seg og ruster ihjel. Så jeg står nok over for denne gang. Du får ha lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hroar Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 det var domt, men takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hroar Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg