Fixfax Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Etter endel fundering har jeg bestemt meg for og gå til innkjøp av coilovers, Har lenge hatt lyst på D2-B16-DT, dette er "drift" serien til D2, men tror ikke dem er tuv godkjente og da kan det vel fort by på problemer, er litt kjedlig og kjøpe understell ti 10.000 så blir man avskilta noen som har gode forslag?
knut_olestad Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 KW steg 3 er skikkelige saker, full justering av stivhet og høyde, men de koster litt mer enn D2. Kombiner det med justerbare topplager så har du mulighet til å justere nesten alt av vinkler også
Morgan GS Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 PSSST' D2 og K-sport er samme produkt vi har til E-30
oddis Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Kjøp deg heller TUV godkjente da. Prisforskjellen er jo ikke mye. Og skill mellom innsats og 'full'coilovers.
R Andersen Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 'full'coilovers. Hva mener du med det? Coilover betyr at fjær ligger utenpå demper, og har ingenting med om det er justerbart eller ei.
Stianvi Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 men får man godkjent i vognkort med coilovers med justerbar høyde da?
R Andersen Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Ja, skal ikke være noen problemer så lenge de er TÜV-godkjente.
R Andersen Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 FK funker fint, og er rimelig! Først må du prøve det på Ringen. Det er først da du vet om det funker eller ei..
BmwKlovn Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Koed har noen TÜV godkjente. Justerbart i høyde og stivhet til E30 som flere jeg kjenner har handlet og veldig fornøyde. Koster ca 10 laken.
T. Thøgersen Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 FK funker fint, og er rimelig! Først må du prøve det på Ringen. Det er først da du vet om det funker eller ei.. Det er målet med stor M, Hr. Andersen.
oddis Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 'full'coilovers. Hva mener du med det? Coilover betyr at fjær ligger utenpå demper, og har ingenting med om det er justerbart eller ei. Et justerbart fjærbein der alt er intregrert i samme enhet. Som f.eks FK Königsport. I ordets rett forstand betyr det som du sier, men de fleste sier jo coiloves om det meste av justerbart understell. Jeg hadde heller ingen bedre ord for det, derfor satte jeg 'full' i anførselstegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå