Gaupås'n Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Heisan Jeg har ett sett med Rondell 58 som har begynnt å flasse en del i klarlakken. Det jeg har tenkt er å sandblåse hele kantene på de å lakke de opp igjen. Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal ha på noe farge eller om jeg bare skal spraye de helt vanlig grå slik som senteret på felgen er Har dere noen meninger / tips / bilder å dele med meg så tar jeg gjerne imot det Jeg legger ved to bilder av felgene på bilen, så om noen har lyst å fikse noe farge på de i paintshop hadde jo det vert genialt Bare å komme med mange forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 kan bli bra det men fjern ventil hettene før de irer fast er noe dritt me slike å ikke er det fint finfin bil GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 kan bli bra det men fjern ventil hettene før de irer fast er noe dritt me slike å ikke er det fint finfin bil GiljeN Hehe, takker for svar Ventilhetene tar jeg av ja.. Men hva tror du om fargevalg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Samme farge, ikke sandblås kanten. Hvis du vil legge litt arbeid inn i dem så pusser du end kanten med pussepapir helt ned til metallet. Når du får det fint nok så kan du polere dem og de blir helt skinnende. Du kan sandblåse senter. Men du MÅ bruke aluminiumssilikat eller glass. Sand spiser opp aluminiumet og det vil bli stygt. Du må regne med en del pussing når du sandblåser. Hvis du ser på prosjekt tråden min nedenfor, får du noen bilder av det jeg driver med. Driver å pusser opp felgene mine nå. Tror jeg skal starte med sandblåsing i kveld hvis jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Okeeei Ja, god ide Wolfeh Jeg skal ta å prøve det først, å hvis det viser seg å bli nice beholder jeg de selvfølgelig slik Men er heldigvis bare kantene som flasser, ikke noe på senter, de er strøken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Jammen da er et jo ingen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå