glennarl Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 har noen felger som jeg skal selge til e34 med sommerdekk. kom med bud:)
S.Hafsmo Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 har du ikke noe prisanslag? hva slags dim. er det på felgene? og hvordan er tilstanden på dekka?
glennarl Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 bare å komme med bud:) husker ikke hvor brei felgene er. dekkene er 205 mener jeg:)
glennarl Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 er greit møster på dekkene enda:)
S.Hafsmo Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 ser ut som at innpresset ikke passer helt. er det samme kant fremme og bak? ser nesten ut som at framfelgen stikker utafor hjulbuen? skulle nesten hatt dim. på felgen/ dekka da jeg må kjøpe nye vinterdekk til dem uansett. (hvis jeg skal ha dem.)
glennarl Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 bildene lyger litt. de er lik bak og framme. de stikker ikke uten for. jeg skal sjekke hvor brei de er:)
stfoer Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 glennarl skrev: bildene lyger litt. de er lik bak og framme. de stikker ikke uten for. jeg skal sjekke hvor brei de er:) Har du disse enda?
stfoer Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 glennarl skrev: jepp har det Vet du om de går på M5 bremser (315 mm skiver)?
glennarl Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 det gjør de. hadde de en liten stund på m5en jeg hadde
stfoer Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 glennarl skrev: det gjør de. hadde de en liten stund på m5en jeg hadde Du har PM
chevy8 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 såg ikkje så aller verst ut disse.. kor mye skal du ha for de glenn? kan svinge ut en dag å glo litt på de trenger noe kult til chevellen sånn at eg får litt plass til bremser og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå