SteffenM2 Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Heisann. Vurderer og kjøpe styresnekke ifra en m5 nå, og sette i 02n.. Men, er det noe vits? er det bedre utveksling og slikt på denne? Takk for svar!
Morty999 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 er nok bedre med utveksling, + att du få¨r servo, så er nok litt mere moderme ifra m5, hehe
M3 Yngve Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Er det snakke på 02? Er det ikke lettere å sette på servo tannstang fra E36.?? Ta fra Z3, som skal ha mere direkte styring.
SteffenM2 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Er det snakke på 02? Er det ikke lettere å sette på servo tannstang fra E36.?? Ta fra Z3, som skal ha mere direkte styring. Snakk om på 02 ja. Problemet med at vist jeg skal bygge om til tannstang, må jeg gjøre om hele traversen foran, hvis ikke kommer den enda lavere enn bunnpanna, noe jeg ikke vil, da bilen ikke akkurat blir høy.. Derfor vil jeg helst beholde snekka, selvom det er et gammelt konsept. Burde da gå ann og få tak i noen form for sett til disse snekkene, som gjør at jeg får kortere styring? Regner med at selholm selger dette.. Takk for svar!
M3 Yngve Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Jeg har M5 styring tilsalgs for 1000 kr, om det er av intr
SteffenM2 Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Jeg har M5 styring tilsalgs for 1000 kr, om det er av intr Nå har jeg et på hånda, med alt av stag, snekke og travers for 1500.. Så skal se hva som skjer der først, kan evt. si ifra om det ikke blir noe av det ifra han karen. Takk for tilbudet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå