Ynot Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 hei! skulle ikveld montere hella facelift lykter på min e39. men der dukket det opp et problem! som en kan se på bildet. problemet er at denne saken står ca 3-4cm i veien for at lykten skal passe! og jeg vet heller ikke hva det er? er diverse rør som er tilkoblet samt den sensoren som vises på bildet! bilen er forøvrig en 97 modell 523ia, er registrert i desember 96 hvis det skulle ha noe å si? kan jeg flytte denne lenger bakover i motorrommet? den er jo fastskrudd i karosseriet da.. håper noen kan hjelpe siden det her ble en kjedelig kveld uten montering
Klinz Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 skal vel passe forda? trur ikke de skal vere noe forksjlle på facelift og pre kor denne er plassert..
Ynot Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 nei som jeg sa så passer det ikke, er snakk om 3-4cm. og når det er til AC'en er jeg lite lysten på å bende det til side hvis jeg kan få lekasje av det? er en ekstramodul på facelift lyktene som tar i denne saken. samt pæreholderen til celis ringene. og hadde det passet hadde jeg ikke postet eller hatt noe problem såklart!
JoeNasty Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Dette røret bøyde jeg bare forsiktig tilbake og monterte lykten.Ikke noe stress,er mykt som smør.
kent wily smith Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 har montert 3 til 4 sett facelift lamper på e39 men har aldri vert borti den problematikken , hvor har du kjøpt lyktene , de må i så fall ha meget dårlig passform ,, lykke till
Ostnes Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Er bare å bøye røret, standard hindring det der
Ynot Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 ser jo ut som jeg må løsne selve platen og? var det d du gjorde? er jo ikke my som skal til da, men ac reprasjon er jo ikke billig evt edit: da vet jeg jo det, får gjøre et nytt forsøk imorgen da og lyktene er orginale Hella fra Koed. jalla AEyktene fra gs passet derimot ja!
Ballder Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Bare hold igjen på en måte helt nederst, slik at du bøyer røret og ikke innfestningen helt i bunn av røret.
Ynot Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 takker for alle tips! da blir det orginal lykter på meg imorgen da eller til helgen iallefall! imrogen blir det montering og test av ny HD receiver først og fremst
tomerikk Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Her har dere en link til en diy på lyktemontering: http://www.bmwdiy.info/celis-front/index.html
Bollis69 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Yess... Der va løysinga... Då e d berre å bryte å bende på ditta vraket ditt, Ynot.. Hi.hi..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå