AlXz Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Noen som har noen rimelige dekk å selge? Har et sett (4stk) jeg kan få for 2000,- Dette er "nye", gamle rallydekk ferdig med pigger. Da må jeg fikse felger mindre enn 6" bredde, slanger, osv.. Noen som har noe på felg til salgs? Skal brukes på en E36 316i tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Er ingenting som sier at du må ha 6" felger. Har selv kjørt slangeløst,og ihvertfall med 7",muligens 7.5",men ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Er ingenting som sier at du må ha 6" felger.Har selv kjørt slangeløst,og ihvertfall med 7",muligens 7.5",men ikke helt sikker. Han som hadde disse dekkene sa jeg maks kunne ha 6" bredde. Og da måtte jeg ha slanger... (dette på 15"). Men finnes vel andre dekk, osv.., derfor jeg spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Rallydekk har ofte dimensjonen 10/65-15. Regner med at dette ikke er langt ifra dimensjonen på dekkene du har fått tak i også. Hvis jeg sier at du må kjøre over 150km/h en gang med isdekk før de virker som de skal,vil du praktisere det,tenke ut noe selv,evt forhøre deg med andre? Har som sagt 7-8-9 sesonger bak meg med ishjul,så er ikke bare en påstand tatt ut fra løse lufta.Selvsagt er det med hastighet bare tull,men at man ikke må ha 6"(smalere) og slanger for at det skal funke,er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Det er lettere med smalere ja, men jeg har kjørt isdekk med 7,5 " uten slange, er litt leie å få luft i men det går. Hvis du skal ha 15 " kan du jo bare bruke stålfelger da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Det er lettere med smalere ja, men jeg har kjørt isdekk med 7,5 " uten slange, er litt leie å få luft i men det går.Hvis du skal ha 15 " kan du jo bare bruke stålfelger da. Stålfelger er planen.. Men noen som vet bredden på disse??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Hvis dekkene er leie å få luft i,gjør som meg,og bruk det som kalles redneck tire mounting metoden. Husk å skru ut ventil først,siden luften trekker seg sammen igjen når den blir kald(skjer i løpet av 3-5 sekunder etter detaonasjon). http://www.youtube.com/watch?v=TzbgyRrQybQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 BUMP! Trenger fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå