LHrightye39 Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Hei, Var under bilen idag, og la merke til at det fukta såvidt litt olje ut fra utgående aksling fra differensialklokka på passasjersiden. Lurer på om det er mye trøbbel å skifte den? Hva må gjøres evt?
Ssbmw Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Slenger meg på denne jeg å. Har samme lekasje.. må ned med klokka?
E36Cab1 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Kan ofte hjelpe med bare å skifte olje på klokka,prøv dette først viss det er lenge siden sist.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Har god erfaring med Omega sin simmeringstetter som tilsettes i oljen. Bakakselen på min forrige bil svetta en del, og ble helt tett med dette stoffet
Bimmerlars Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Må ut med drivakselen og flensen. Så sitter den der. mulig det er et lokk som sitter i seks skruer rundt på siden som også må av for å komme til den. litt usikker på det. Diffen må ikke ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå