Mr E30 Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 hei.har et problem med at spilleren min kutter når jeg spiller litt høyt på alle høytalere..har lagt opp ny + kabel til spiller men det hjalp ikke Kan løsningen være å koble opp forsterker ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 My friend, du koblet opp ny + ... Men har du koblet opp ny - ....? Denne er faktisk viktigere en plussen. Trekk begge deler fra batteriet med en tolderekabel, så er du sikra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hjelper det å legge opp ny kabel hvis spilleren kutter? Hva slags spiller har du? Høyttalere? Går sikringen eller bare "kutter" spilleren ut? Hvis det er tilfelle ville jeg kjøpt en ny spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 har ordna alt nu...var en gammal mongo kobling fra før krigen som hindra meg:) nå er det fullt trøkk hehe......jippi...men tusen takk får tipsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå