ketil74 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Hei er det noen som har skiftet kamakselsensor selv på en slik bil,eller bør det helst gjøres på verksted?
bcrazy Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 det er lett! Du klarer det om du har mindre enn 10 tommeltotter
Olelink Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 faktisk klarer du det med ti tommeltotter også
tomerikk Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Lett er vel å ta i vel. Det er veldig trangt å komme til kontakpluggen under manifoilen og så sitter det ett strips på en kabelbrakett bak oljefilteret som kan være noe trøblete å komme til.
kawaman Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Men du klarer det selv,med litt tålmodighet..
Olelink Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 det med tålmodighet er ett viktig poeng, byttet nettopp kamsensorn på e34'n min og ser for meg at det kanskje er noe bedre plass i motorrommet på en e34 enn e39 og jeg synes forsåvidt at det var trangt nok på e34'n. men start med å se om det er noe som kan demonteres som gir bedre plass uten at du skrur sundt noe som gir mer arbeid
Ballder Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 det med tålmodighet er ett viktig poeng, byttet nettopp kamsensorn på e34'n min og ser for meg at det kanskje er noe bedre plass i motorrommet på en e34 enn e39 og jeg synes forsåvidt at det var trangt nok på e34'n.men start med å se om det er noe som kan demonteres som gir bedre plass uten at du skrur sundt noe som gir mer arbeid Med tanke på kamsensor bytte, så er det et fett om det er e34 eller e39. Knotete som nevnt under innsuget.
tomerikk Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Om man tar av vifte og viftekåpe pluss lokket til oljefilteret blir det ganske greit å komme til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå