Jås Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Hei,ønsker å kjøpe en komplett m20b20... Må være med girkasse og ledningsnett\hjerne. Må ikke være skjært eller gåen veiv\lager. Skal overhale den før bruk,men vil ha et bra utgangspunkt helst.. Helst i nærheten av Ørsta\Ålesund,men andre alternativ kan være aktuelle og.
E36Cab1 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Har en med dårlig komp på div sylindre,ellers komplett.
Jås Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Ok,gåen ringer da,eller mer alvorlige ting? Ryker den blått? Hvor i S\F holder du til?.. Og hva hadde du tenkt deg i pris?
E36Cab1 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Ok,gåen ringer da,eller mer alvorlige ting? Ryker den blått? Hvor i S\F holder du til?.. Og hva hadde du tenkt deg i pris? Er en 89 modell,stod i E34 eg bygger om. Målt kun kompresjonen på den og sett at alle vippearmene var hele og at ventilene åpnet osv. Om det er brente el. bøyde ventiler,slitte ringer eller noe annet kan eg ikke si,har ikke tatt lekk test av den. Står på Lavikdal i Høyanger kommune,10 min frå ferjekaia i Lavik. Pris aner eg ikke,kan jo gi et bud .
Jås Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Ok,mye forskjell på sylindrene da eller? Må vel bytte bunnpanne jeg da,skal ha den i en e21 tenkte jeg... Og den gikk når du tok den ut? Uten voldsomme ulyder? Bud ja,er dårlig på slikt...men ser at de går billig de motorene der... Girkasse da,er den ok?
E36Cab1 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Ok,mye forskjell på sylindrene da eller? Må vel bytte bunnpanne jeg da,skal ha den i en e21 tenkte jeg...Og den gikk når du tok den ut? Uten voldsomme ulyder? Bud ja,er dårlig på slikt...men ser at de går billig de motorene der... Girkasse da,er den ok? Her er målingene: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... c&start=15 Starta ikke,så har verken testa motor eller gir. Men går rundt og i alle gir virker det som. Får alt for 500,- viss du vil hente den
Jås Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Hehe,såpass ja....men den er komplett med ledningsnett og hjerne? Skal vurdere den,prisen var jo bra,men var jo JÆ... dårlig kompresjon..hehe..
E36Cab1 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Hehe,såpass ja....men den er komplett med ledningsnett og hjerne? Skal vurdere den,prisen var jo bra,men var jo JÆ... dårlig kompresjon..hehe.. Hehe jepp,den trenger omsorg for å si det slik ! Er komplett ja med alt,står bare i veien egentlig. Du får gruble ivei
stingrs Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 interessert i en som er nyoverhalet topp men gåene rådelager?
Jås Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Kanskje,kommer jo litt an på pris,og om den er komplett.. Ternger alt til ombygging...hvor gåen er rådelager da,om d går å si noe om d? Har du hatt oppe og sett? Hva er gjort med toppen?
stingrs Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 toppen er blitt byttet(brukt men veldig fin) og ventiltetninger og målt kam og pusset ned alle ventiler=) ++ ny toppakning regreim og vannpompe=) nytt fordelerlokk også=) komplett motor=) det er bare stygg lyd fra motoren over 3000 omdreininger og jeg har ikke åpnet og sett..mæn i beste fall er veiva ok=) visst ikke er ikke det problem å skaffe her på bimmers=) pris 3000 =)
Jås Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 OK,var litt stiv pris på en med defekt bunndel da.... Har etpar andre på hånd til halve prisen,så tror jeg sier nei takk...
Lokketor Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 har en fin m20b20 som starter og går. ny topp for 2 år siden, minimalt kjørt siden da. km stand 250tusen. står i bergen. kontakt meg ved interesse. mvh tor
Stene89 Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Om jeg ikke tar feil så har jeg ett lednings nett til min gammle m20b20 motor. Skal få det billig om du mangler eller ikke har fått tak i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå