Wolfeh Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Har i det siste lagt merke til at det trekker rundt dørene. Noen som vet hva dette kan komme av? Er ingen sprekker eller skader på pakningene som er der ut ifra det jeg kan se iaff.
E36Cab1 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Merker det godt på denne årstiden,kan sikkert ha vært slik en stund kansje. Som regel dørpakninger som har litt ujamnheter pga sltasje/alderdom. Noen ganger kan det justeres på døra og/eller låsen for thightere fit. Mye blir slapt med årene.
Wolfeh Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Jeg hørte noe om at kan kunne smøre inn pakningene med teflon? Kan hende jeg husker det ifra en annen sammenheng. Noen som vet om dette evt vil funke?
axor Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 IKKE bruk teflon ihvertfall, av en eller annen grunn så spiser dette opp listene som BMW bruker, teflon er jo verdt ett forsøk?
Wolfeh Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Det er jo ikke verdt et forsøk hvis de spiser opp listene :S
Wolfeh Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Tett på hvilken måte? Jeg får vel åpnet dørene igjen?
Hoem Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 jeg tullet.. De har silikonstift på samtilige bensinstasjoner og slik bilrekvisita butikker:) Med sikaflex blir det tett, men får ikke opp dørene nei ;p
bmw pat Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 vet ikke hvordan det er på e34, men hvis jeg har hatt silicon på dørpakningene på e39'en så knirker de noe fælt. kjedelig å kjøre rundt med
Wolfeh Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Hmm, merker allerede litt knirking når jeg kjører. Men ja er litt dritt at det trekker sånn :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå