Gå til innhold

Frakt av motor! hva koster det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hat en motor frakta fra ålesund og ned til rogaland (haugesund) hva koster noe sånt? en palle. Å hvem kan jeg kontakte angående frakting? Posten tar vel ikke så store ting vil jeg tro?

Skrevet

Jeg har snakket med flere om frakt på understell.

Tollpost sa de ikke sendte privat.

Posten sender ikke palle

Så spurte Norcargo/bring, de trengte å vite Bredde, dybde, høyde og vekt for pristilbud.

Mitt tilbud ble DYRT!! :(

Skrevet

Sendt to paller fra øst til nord med NorCargo for 4 år siden. 1600 inkl mva for to paller der begge var bygget med 3 og 5 lemmer. En s38 motor i den ene og gir i den andre.

Skrevet

Så hent selv da. Syns ikke det er så himla dyrt med tanke på vekta og størrelsen det er snakk om. Vanskelig å få det nedi en smartpakke og liksom...

Skrevet
Er ikke gratis å drifte en lastebil heller idag! Diesel,dekk,ferjer,tilleggs-drivstoff(Ad-Blue) etc etc...

om jeg får det for 1600 som du hadde betalt for 2 paller går det jo fint, men det var 4 år siden, diselen er gått opp, ferjeprisene er gått opp, folk har mer lønn så skal ikke se vekkifra at det blir en del dyrere en det

Skrevet

Solgte en volvo motor for noen uker siden. Kosta kjøper 1100 ca i frakt fra Skien til på oppsiden av oslo :) Den stod på en euro pall. litt usikker på vekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...