aslex Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Hei! Jeg har en e39 sedan som jeg har montert justertbart senkesett på, men etter sånn ca noen måneder så kom det noen Ulyder framme når jeg svinger. Som att fjørene flytter på seg ( tikke lyder) , er dette tårn lager eller noe sånn?... Takker for svar på forhånd.
tomerikk Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Det virker som det ja, få noen til å vri rattet fra side til side mens du ser på fjærene. Vrir de seg hakkete så er det lagerene.
aslex Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 den er grei;) da kjøper jeg nye lagre på gs bare;)
Morgan GS Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 den er grei;) da kjøper jeg nye lagre på gs bare;) Ikke dumt
aslex Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Har snakket med gs anngående de lagrene på de FK demperne, men det er ikkje lagre på de. er bare å smøre opp den kulen som ligger på toppen av støtdemperen, der lagre skal være. Så da slapp jeg og kjøpe nye lagre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå