lillepål Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 har bakrute til e39 touring, men den er det litt rust på. så kanskje ikke det ideelle å bytte til om du er plaget av rust selv. men kunne byttet i den med frakt. er vel en 300 i frakt siden den er ganske stor å veier endel. glasset er ripefritt og luka er i topp stand. er rusta jeg helst skulle vært kvitt....
lillepål Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 bud notert. kan også ta indash dvdspiller med flip-tutch-display som bytte (må være med vanlige høyttaler utgenger).
lillepål Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 bud notert. lar det gå fram til fredag 9/1. da går de til den med høyeste bud.
Kjell Rune Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 hva trenger du vil e39? er interessert i lyktene. byr 1000 bud notert. trenger bla ny bakluke (uten rust) til touring, xenon frontlys, takrails, annet ekstra utstyr, kom med forslag... om du trenger rails til bilen din har jeg 2 tk nye liggende. bare send meg en pm om du er int.
lillepål Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 hva trenger du vil e39? er interessert i lyktene. byr 1000 bud notert. trenger bla ny bakluke (uten rust) til touring, xenon frontlys, takrails, annet ekstra utstyr, kom med forslag... om du trenger rails til bilen din har jeg 2 tk nye liggende. bare send meg en pm om du er int. kjøpte meg takstativ til bil uten rails for to uker sia, så da blir det litt dumt å montere rails nå, og bli stående med et helt nytt takstativ som ikke passer... hehe...
lillepål Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 høyeste bud når klokka blir tolv i natt får lampene. (for det de byr sef.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå