Slatan Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 km stand på motor? Pris på effektanlegg? Modell var bilen?
jonsey Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Skrevet Desember 27, 2008 det var en del spørsmål så svarer på alle med en gang... bilen er 4 dørs. motoren har gått 175000 km, men bunnpanna er solgt allerede..resten av deler er på plass... mappa er mørke blå!den skal være tørr, har ikke merka at den har vært blaut før i hvertfall.. effektanlegg har endå, noen som er intr... hvis noen skal ha noen deler så skriv hvor mye byr du, blir enige til slutt tror jeg!
JAL_535i Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 mulighet å få kjøpt giroverføringen? hvis den ser ut som dette, og ikke typen med den store flate plata.
jonsey Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Bakre støtfanger ? bakfanger har jeg enda...send pm!
jonsey Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 mulighet å få kjøpt giroverføringen?hvis den ser ut som dette, og ikke typen med den store flate plata. den passer ikke til deg da, min er med den store flate plate desverre...
jonsey Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 har fortsatt senkesett (med TUV papirer) nesten nytt effektanlegg (simons) nesten nytt alle motor deler untatt bunnpana (gått 170000km) hele forstilling og bakstilling girkasse (gått 170000 km) alt må bort før februar! alt skal bort billig, første mann til møla!
camaroen Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 er det servo på bilen? trenger nederste delen av rattstammen, dersom du har...
sverre hermansen Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 har du bakstillinga? vest ka du ska?
jonsey Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 det var ikke servo desverre... bakstillinga er solgt, har kun senkesett og dempere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå