Gå til innhold

lekker kjøleveske midt under bilen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg fått feilsøkt litt og den lekker ganske langt under bilen. nesten bak motoren så det må vere noe med varmeapparatet og gjøre. noen som vet om noen slanger inn dit som kan vere årsaken? hvor eventuelt desse sitter?

MVH Carl Haakon

Skrevet

Ok, har selv ikke vært borte i lekkasje der. Du får sikkert svar av noen andre med mer peiling i løpet av kvelden. :)

Hvis det hadde vært festet til den store svarte slangen som var knekt, ville løsningen dessverre vært å bytte radiatoren. Får håpe du slipper det.

Skrevet

jepp er automat så stemmer det du sier :wink: er ikke noe lekk der så er kun ved de to røra men skal skru opp i løpet av helga og kikke om jeg finner noe mer da :wink:

Skrevet

de to røra er fra aut. kassa og går til oljekjølern som er innebygd i radiatorn ja :)

så er nå rart om det kommer ut kjøleveske der :-s

forsvinner det mye vann da?

Skrevet

hmm ja synes det jeg også, men det går kjøleveske i dem??

ja var helt tomt på den tanken da jeg fylte men har ikke brukt bilen mye etter jeg fylte så skal se i løpet av dagen om det minker noe :)

Skrevet
hmm ja synes det jeg også, men det går kjøleveske i dem??

ja var helt tomt på den tanken da jeg fylte men har ikke brukt bilen mye etter jeg fylte så skal se i løpet av dagen om det minker noe :)

nope, atf olje fra gir kassa som går der ;)

gjør det :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...