Petter`n Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg skal legge opp 2stk phono og remote i min 03mod e46 sedan. Hvilke side er det best å legge opp kablene på? skal legge opp 2 phonokabler, må jeg da legge opp 2 remote ledninger til hver av forsterkerene? eller kan jeg bare splitte den? har hørt at det er best å legge opp phono og remote på hver side av bilen? isåfall hvem side? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Spiller ingen rolle hvilken side av bilen du velger å legge ledningene på. Signal og remote kan fint legges på samme side, strømkabelen til forsterkeren bør legges på motsatt side for å unngå forstyrrelser på signalkabelen. Om begge forsterkere skal slå seg på samtidig som spiller, så holder det med en felles remote. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Bilens strømkabler går på høyre side, så jeg vil anbefale å legge signalkabler på venstre side. Remoten kan, som nevnt over, legges sammen med signalekablene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bettanjr Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Kan også legges mitt i bilen.... 1 remote ledning er selvfølgelig nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Kan også legges mitt i bilen.... 1 remote ledning er selvfølgelig nok Tommelfinger regel: 1 singel remote kan splittes til 2 forsterkere. Ved remotestyring av flere enn 2 forsterkere bør det kobles opp et relé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Jeg har nå lagt opp 2 phonokabler og 1 remote på venstre siden av bilen. Funket helt greit, hadde bare litt problemer med belte dekslet, men fikk iordnet det. Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå