Sevenord Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Min far har bilen stående nordpå, og nå er det oppstått ett lite problem. Motoren vil ikke gå. Den får gnist, bensin etc, men han mener det kan være den får for svak gnist, eller at noe er galt der. Vi trenger da: - Fordelerlokk, gjerne komplett med kabler og coil - Han nevner en "pulsgiver"? Han lurer også på hvor denne eventuelt er plassert. - Videre er en av boltene på toppdekselet knekt. Dersom noen i Oslo omegn har noe så send meg en pm/mail tordfo @ gmail.com Hadde vært kjekt å tatt det med nordover til jul
jpse36 Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 jeg har 2 motorer som selges i deler. kan fraktes til oslo, jobber der
manta-a Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Har vel en slik motor liggende i deler,men fordelerlokk har jeg ikke,Men den pulsgivern har jeg sikkert en plass,men litt usikker på hvor den sitter og ser ut da...har vel hjerne og llm og.
AlXz Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Har en hel, komplett slik motor stående. Defekt oljepumpe mest sannsynelig. Går billig, 5mil fra Oslo. Aleksander Mob: 48606970
Sevenord Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Jeg har ikke noen mulighet til å få med en hel motor nordover, så er bare interresert i disse delene i første omgang Hva estimerer dere i pris her da, og er delene i "bra stand"? Send meg gjerne en PM dere som har.
stfoer Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Min far har bilen stående nordpå, og nå er det oppstått ett lite problem. Motoren vil ikke gå. Den får gnist, bensin etc, men han mener det kan være den får for svak gnist, eller at noe er galt der.Vi trenger da: - Fordelerlokk, gjerne komplett med kabler og coil - Han nevner en "pulsgiver"? Han lurer også på hvor denne eventuelt er plassert. - Videre er en av boltene på toppdekselet knekt. Dersom noen i Oslo omegn har noe så send meg en pm/mail tordfo @ gmail.com Hadde vært kjekt å tatt det med nordover til jul Du har pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå