Jås Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Hei,noen her som har noen erfaring i ombygging av 316 (1, til 320i eller lignende? Er snakk om en 81 e21. Har søkt på forumet,men finner kun om e30 og e36. Har sendt inn søknad til biltilsynet,han jeg snakket med trodde ikke det skulle bli noe problem,men er det noen her som har prøvd dette? Ser at det er litt forskjeller i forstilling, men med litt modifikasjoner skal jeg vel få motor til å passe nedi der? Er litt utålmodig på svar,og han kunne ikke garantere svar i år,derfor tenkte jeg og sjekke her og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Hør med f.eks Propan her inne,han har vel E21 og har sikkert peil på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Har sendt ham pm,så får vi se.. Vil helst være ute litt i god tid med informasjonsinnhenting,slik at jeg kan få fortgang i sakerne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ingen andre her som har noen erfaringer da?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 skal du sett reke6 nedi E21 no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hehe,er lysten på d ja... Er greiere å holde på med litt nyere og mer kjent motor... Har du ikke trua?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 jeg har trur ja. men M20 B20 motorer er jo træg motor i forhold til M10 B20 motor som står nedi no. også ville trur du kommer til å få problemmer med å godkjend med en reke6 nedi sia du øker aksel vekta foran. å det liker ikke BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ja,kan være d...men den motoren som står der feiler mer en bare fordeler...lurer nesten på om den lekker mellom sylindrene? Han som satte den sammen har ikke brukt silikon på toppen og vel?..hehe.. Har snakket med en på BT,fra sjøholt faktisk,var veldig bmw-fan virka d som,og han hadde vertfall trua...så får se.. Men om det ikke går får jeg pelle motoren fra hverandre og fikse den,er vertfall ingen problem og få godkjent med den motoren i,og er gøyest med godkjent igrunnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 så du har prata med Bertil. han er hyggelig kar. nei e veit ikke så masse om den motoren. fra alt jeg veit så kan dem har brukt silikon til toppakning også. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Yes,grei han... Håper d går iorden vertfall! Men lurer på og ta en nærmer sjekk av den 2-literen som står der uansett,for toppen ser jo veldig bra ut. Sjekket registeret,og d ser ut som det stemmer,men d smeller fælt i forgasser og eksos,og i åpne plugghøl om en tar ut en plugg og turner...og d skal er vel ikke helt normalt.. Hadde vertfall gått med MYE silikon på den motoren ja...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå