Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nok plombert å godkjent for 34HK å rega som dette,er ikke sikker hvor mye man må betale i alt for å få fulleffekt..

Men er vel 10.000kr forskjel på nye sykkler som er plombert å fulleffekt,men sikkert ikke så mye hvis man kan gjøre det selv.

PS ikke 100% sikker på at disse opplysningene stemmer,men er vel flere som kan bekrefte eller avbekrefte dette :wink:

Skrevet

på en gsx 600 er det elektronisk sperre på turtallet som skiller den fra 34 hk og 125 hk.

så det er bare å dra ut en kabel av en kabelsko og vips har du 125 hk men jeg har ikke villet gjort dete for hvis du blir stoppa med 125 hk ogdet står melllomtung i vognkortet så kan du få opptil 80 tusen i bot.

hvis noen skal registrere den om til fullefekt koster det ca 10-15 k neste år og det synker vært år koster mellom 25-30 på ny sykkel

så på denne sykkelen er det ikke noe plomber eller noen ting men elektronisk sperre

Skrevet

er nok ganske liten sjans får noen å finne ut av sånnt da..er det så lett som det blir sagt her så er det ikke værre å koble tilbake til org på noen sek...å HVEM er det som kjører rundt me 34hk ????? selv lett sykkelen min hadde fler hk jo!!!!dette er jo en drit fet sykkel som må kjøres full effekt!!!

Skrevet

Plomba på denne er 3 ledninger mener jeg å huske. Vi selger suki på jobb. E kollega hadde en lik en.

Skrevet

nei er bare en kabel og jeg vet hvem kabel det er hvis kjøper vill vite det.

denner går i 160 som 34 men er veldig bra aks så den fliser en 125 lett. men tar du og napper kabelen så har du en toppfart på 270 og helt sinsyk aks. har prøvd en med 125 hk så vet forskjellen.

Skrevet

ja klart den fliser en lett sykkel....men hvorfor ikke kjøre fulleffekt hele tia???

sykkelen må jo til bt eller noe får at de skal finne ut om hk antall.da er det jo bare å koble inn ledningen igjen..egetlig en genial løsning me den..av å på til en vær tid:)ps hadde pasert deg me lettsykkelen min når du hadde toppfart min gjorde 180 kmt hehe

Skrevet

er litt på kanten å koble av ledningen åsso tester du den å krasjer å du ligger 20 m ifra sykkeln å du ikkje kommer deg bort til sykkeln pga brukkne ben.:) ska nett kobla noko seie du til politiet hehe..

neida .. ein skal væra veldi uheldig skal sånt skje:)

meget pen sykkel..

Skrevet

600 er morsomme sykler, spesiellt denne sukien. Selv synes jeg det blir litt "slappt". Men er stor fornøyd med min kawa 750, krafta er midt i mellom 600 og 1000, perfekt egentlig...:)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...