boost Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 å hva skjer krasjer du den? å det viser seg at den er fullblods?
babjorn Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Er nok plombert å godkjent for 34HK å rega som dette,er ikke sikker hvor mye man må betale i alt for å få fulleffekt.. Men er vel 10.000kr forskjel på nye sykkler som er plombert å fulleffekt,men sikkert ikke så mye hvis man kan gjøre det selv. PS ikke 100% sikker på at disse opplysningene stemmer,men er vel flere som kan bekrefte eller avbekrefte dette
babjorn Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Er vel rundt det samme på denne som Yamaha R6 når det gjelder hk. Ca 120hk hvis den er fulleffekt vil jeg tro..
stfu Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 på en gsx 600 er det elektronisk sperre på turtallet som skiller den fra 34 hk og 125 hk. så det er bare å dra ut en kabel av en kabelsko og vips har du 125 hk men jeg har ikke villet gjort dete for hvis du blir stoppa med 125 hk ogdet står melllomtung i vognkortet så kan du få opptil 80 tusen i bot. hvis noen skal registrere den om til fullefekt koster det ca 10-15 k neste år og det synker vært år koster mellom 25-30 på ny sykkel så på denne sykkelen er det ikke noe plomber eller noen ting men elektronisk sperre
Mr E30 Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 er nok ganske liten sjans får noen å finne ut av sånnt da..er det så lett som det blir sagt her så er det ikke værre å koble tilbake til org på noen sek...å HVEM er det som kjører rundt me 34hk ????? selv lett sykkelen min hadde fler hk jo!!!!dette er jo en drit fet sykkel som må kjøres full effekt!!!
Tsbusa Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Plomba på denne er 3 ledninger mener jeg å huske. Vi selger suki på jobb. E kollega hadde en lik en.
stfu Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 nei er bare en kabel og jeg vet hvem kabel det er hvis kjøper vill vite det. denner går i 160 som 34 men er veldig bra aks så den fliser en 125 lett. men tar du og napper kabelen så har du en toppfart på 270 og helt sinsyk aks. har prøvd en med 125 hk så vet forskjellen.
Mr E30 Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 ja klart den fliser en lett sykkel....men hvorfor ikke kjøre fulleffekt hele tia??? sykkelen må jo til bt eller noe får at de skal finne ut om hk antall.da er det jo bare å koble inn ledningen igjen..egetlig en genial løsning me den..av å på til en vær tid:)ps hadde pasert deg me lettsykkelen min når du hadde toppfart min gjorde 180 kmt hehe
boost Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 er litt på kanten å koble av ledningen åsso tester du den å krasjer å du ligger 20 m ifra sykkeln å du ikkje kommer deg bort til sykkeln pga brukkne ben. ska nett kobla noko seie du til politiet hehe.. neida .. ein skal væra veldi uheldig skal sånt skje:) meget pen sykkel..
Tsbusa Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 600 er morsomme sykler, spesiellt denne sukien. Selv synes jeg det blir litt "slappt". Men er stor fornøyd med min kawa 750, krafta er midt i mellom 600 og 1000, perfekt egentlig...
barri Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Åssen har du fått så billig forsikring?Hvem forsikring selskap har du? Har en Kawa 636 og betaler dobbelts så mye. 34hk
Ågedal Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 åå helvede. etter nyttår skal jeg endeli begynne på lappen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå