sk33to Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Har akkurat begynt og få lyden slik jeg vil i e34`en min, men det som irriterer meg noe sinnsykt er at når bassen slår så lager hattehyllen min en ekstremt stygg vibrasjons lyd... så jeg lurer på om noen andre her med e34 har hatt samme problemet og om de kan komme med noen enkle løsninger til meg... jeg orker ikke begynne og bygge ny hattehylle nå i vinter så om det er noen triks som går og gjøre blir jeg veldig takknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Legge ei dempematte imellom hattehylle og metallet. Eller du kan prøve deg fram med skumgummi, håndkle osv. det er jo berre å prøve deg fram for å sjekke kva som fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 ok, jeg får prøve og løsne hattehyllen i morgen og legge noe skummgummi under eller noe.... takk for tipset ... så for meg en ganske stor opperasjon på og få bort denne vibreringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå