Bmwgutten Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Jeg har klart å ødelegge frontfangern - ved å komme borti hard snø. Så det har blitt sprekk på ene siden. Hva kan jeg reparere med? Fanger'n er av ABS plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Gjør det rent med rødsprit, sparkle, grunn og lakker (= Reperasjonslakk fungerer greit om du ikke har en diamant og det er en spesiell farge på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 De fleste bilpleie firmaer sveiser abs deler. det blir som nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeminit Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Ville ikke bare sparklet det. For med en gang du kommer bortig noe igjenn så vill sparkelet bare sprekke. beste er å plastsveise det. Det er det mange som kan Vist du ikke vet hvilken type plast fangeren er laget av bør du skjære av en plastbit der det ikke vil vises, g bruke den til å legge i. Men di fleste fangerene er merket med hvilken plast di er laget av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Lim det sammen med Wurth`s Replast Easy, puss ned å behandle som vanlig etterpå Jeg har brukt dette på all slags plast og andre materialer også, blir kjempesterkt og har fungert dritbra til mitt bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Takk for gode svar Ja, da får vi se hva jeg får til. Tok av fangeren idag og så over hele og det viste seg at de side "støttene" på innsiden var av.. Får håpe det ordner seg... Hvis det ikke blir bra resultat så får jeg heller bestille M fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå