axor Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 har nå snakket med biltilsynet i Rogaland, har skrevet søknad om ombygginen. Men tenkte å ringe dem før jeg sendte den inn, jeg har skrevet de forskjellige delene som skal byttes. Fikk beskjed fra han at om jeg jeg ikke fikk noen "godkjennelse" på at delene skulle tåle dette fra bavaria/importør så kunne jeg bare glemme dette. er det sant det han sier at det ikke er mulig ? fikk ikke snakka med noen på teknisk hos bmw. Delene som skal brukes skal komme fra en original m5 som jeg henter fra Sverige/Tyskland og det er jo originale deler. Hva skal jeg gjøre? sende inn søknaden og håpe på godkjenning? eller skal jeg vente til over helga å prøve å få papirer på dette fra bavaria? Bilen jeg har fra før av er en 91 modell 525i limousine
Hoem Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 525i coupe ? :S Sparklet selv ? ;p men, det har holdt med en sjekk hos gs f.eks hvor de har skrevet at bremser, understell og andre vesentlige deler som utgjør forskjellen på en M5 og 525 er byttet, du trenger også å vite at råkaross er likt, dette finner du ved å se delenr på ditt og delenr. på en m5!
axor Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 haha blei nok en leif der ja har ikke beynnt ombyggingen enda, vil ha klarsignal fra BT før jeg begynner skjønner du
Hoem Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 hehe, når jeg bygde om fra 12V til 24V så la jeg først frem saken min og fortalte at jeg skulle komme tilbake med nødvendig dokumentasjon og at jeg ønsket at de selv tok vekt-måling, det var ingen problem sa de. Så skaffet jeg "dokumentasjon" via ETK og etter jeg hadde byttet alle delene som var forskjell dro jeg til GS og fikk de til å gå over bilen! Så viste jeg de dokumentene sammen med det jeg hadde fått tatt ut fra ETK og nå har jeg godkjent ombygging
Morgan GS Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Ta godt vare på papirene på bilen du bruker fr sverige , de kan gjøre god nytte for seg hvis det er en org M5 Er jo et godt dokument i seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå