Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Ombygget orginalt S50 innsug, spjeldhus medfølger

*PPF Grenrør passer S50 og M50/52

*Tail 44mm wastegate

*Precision SC61 Turbo, 650hk

*630cc Siemens deka høyohm Nye

*450x300x75mm intercooler

*Aluminium trykkrør med samco silikonslanger, ferdig tilpasset

*3,5" rustfritt eksosanlegg

Alt dette har stått på en E36 M3, det fremmstår som nytt og er kun kjørt ca.100 mil med, passer rett på S50 og M50 for bruk på M50 kan jeg selge uten M3 innsuget. Passer både coupe og sedan.

Selges helst samlet siden dette er tilpassa hverandre.

Julepris: 25.000,- bud?

saucv3wzxjphj2ltm62w.jpg

ndzbng178xk259hi864n.jpg

yjih5c0bzyp7vsyesgsj.jpg

x4hvnuh5g7sdeor85a5p.jpg

xty77dkp55k20dmbxveh.jpg

hq17frsm4wyf2up6jrrt.jpg

ogso1q81k9xjijnq44p1.jpg

hej8gwd35kq7x97k8jpu.jpg

jhbygfqts1cpyjyuvk85.jpg

bbdiq1o89bgof5vg7mau.jpg

zj3s8u5waotvaug6pdza.jpg

9qqdlzt9wp8wez8i4xii.jpg

Skrevet
trenger man mye ommbygging av motor på en s50b30? komp osv?

Utgangspunktet bør det skiftes råder og stempler med mls pakning og arp bolter om du skal kjøre mye effekt

med tykkere mls pakning og arp bolter holder motoren til ca 450 -500 hk

Skrevet
Wow, hvorfor selge dette :shock:

hehe nei si det, har sotte og drømt om dette nå siden jeg kjøpte det for en stund siden MEN, nå har jeg bestemt meg for at jeg skal ha turbomotoren i en E30 så da blir det topp montert turbo og nytt bygg :)

Skrevet
trenger man mye ommbygging av motor på en s50b30? komp osv?

Utgangspunktet bør det skiftes råder og stempler med mls pakning og arp bolter om du skal kjøre mye effekt

med tykkere mls pakning og arp bolter holder motoren til ca 450 -500 hk

Ja, orginal innmat holder vel litt ladetrykk, men skal du ta ut noe mer enn 450hk ville jeg gått for følgende:

skifte veiv/rådelagre avballansere veiv og svinghjul, smidde stempler, ev. h-profil råder, mls toppakning og arp bolter.

Med dette har du en holdbar motor som du kan maxxe turboen med 650hk, dette er en "liten" og smidig turbo med rask spool opp så du vil ha fullt ladetrykk allerede ved rundt 3000/rpm.

Her har du en slik pakkeløsning f.eks

http://store.nexternal.com/shared/Store ... otors&All=

Skrevet
Jeg kan stå for montering og ferdigstillelse av eventuelle bygg om noen skulle trenge.

mappe om orginal sprutet? fungerer det greit? eller lar det seg ikke gjøre når motor ikke har turbo orginalt..? Hvilket datasprut ville du kjøpt til detta kit'et evt?

Skrevet

Her må det et datasprut til.

Samt mange andre motordeler som stempler og råder og clutch.

Men det blir en skikkelig råtass av en motor disse s50`ene med turbo på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...