AlXz Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Har akkurat handla meg en differensial med brems. Men den hopper over, så må åpne den for å se hva som er feil. Mest sannsynelig noe hjul/drev i sperre-enheten... Jeg må plukke ut sperre-enheten for å sjekke drev/hjul og deretter lese av delnr for best. av nye deler. Men vet ikke helt åssen jeg skal få flensene løse.., tips?? Takker for svar.
tomerikk Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Bruker du stikkakslene fra den gamle diffen?
AlXz Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Bruker du stikkakslene fra den gamle diffen? Har planer om det ja. Dette er "lille diffen", så den skal være bolt on på 316-320. Back to topic: Noen som vet?? Eller noen som har tegninger på dette??
Kentan-racing.com Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Hva mener du med at den hopper over? at den glepper etter at du tar i så og så mye? for i såfall er det rikti.. den har bare brems og skal da gleppe.. Ang stikk akslene så er de bare og nappe ratt ut.. :=) enkelt.. men tror sperra di funker..
AlXz Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Hva mener du med at den hopper over? at den glepper etter at du tar i så og så mye? for i såfall er det rikti.. den har bare brems og skal da gleppe.. Ang stikk akslene så er de bare og nappe ratt ut.. :=) enkelt.. men tror sperra di funker.. Denne hopper over ja. Og ikke som den skal. Må få skrudd den opp å sjekka delnr på slitte deler.
Kentan-racing.com Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Så fall skruer du bare av lokket bak.. så skruene på flensene på sidene.. der stikk aklsene er stukket inn.. disse flensene er shimset og holder spennet i diffen.. skru løs og pirk litt i dem med skru jern så du får tatt dem av.. så er det bare og plukke ut hele sperra.. gjort på 10 min visst akseln ligge løst!
AlXz Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Så fall skruer du bare av lokket bak.. så skruene på flensene på sidene.. der stikk aklsene er stukket inn.. disse flensene er shimset og holder spennet i diffen.. skru løs og pirk litt i dem med skru jern så du får tatt dem av.. så er det bare og plukke ut hele sperra.. gjort på 10 min visst akseln ligge løst! Hvordan får jeg løs flensene?? Pirke med skrujern hvor??
AlXz Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 BUMP! Skruene er løsnet, og det er glippe imellom som dere ser på bildene... Men flensene (eller der stikkakslene er skrudd), hvordan får jeg av disse? Hørt det er en låsering, så dem må nappes ut.., men hvordan?? Trenger tips for å få til dette Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå