lloydsb Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Hallo Faen altså panser vaier røyk her en dag når jeg skulle til i motorrommet.. Lurte bare på om noen har gjort eller har noe erfarring\tips? Den røyk inni coupen helt inntil håndtaket.. Går det ann å skjøyte den? (midlertidlig løsning) nå bruker jeg bare ei tang inni coupen får å dra den opp med. Hvor selger de evt ny vaier? gs burde vel ha den? koed?:s Ser for meg at dette blir litt jobb og bytte hele vaiern hvis ikke det går ann å strekke ny igjennom også klemme på de endene(piltene) Takker får alle svar. hater når sånn ryker! Nok små dill og dille med den bilen fra tidligere eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Ikke noe særlig og skjøte den,like greit og få tak i en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Ikke noe særlig og skjøte den,like greit og få tak i en ny. hvis du leser så skal jeg ha ny;).. vil ikke ha noe halveis. Noen som har gjort dette før og har noen tips og komme med? eller må jeg bare hoppe i det og lage en DIY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Eg skifta på min,tok av heile forskjermen ettersom det er trangt i innerskjermen. Knytta en hyssing i den gamle før eg trekte den av,og festa hyssingen i den nye som styring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Eg skifta på min,tok av heile forskjermen ettersom det er trangt i innerskjermen. Knytta en hyssing i den gamle før eg trekte den av,og festa hyssingen i den nye som styring. så du bare trakk ny selve vaiern? hvor kjøpte du den? Må man ikke klemme på de piltene (ende) De går jo ikke igjennom. så de må taes etter på eller åssen gjore du det? takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Var jo seff en vaier MED strømpe eg skifta komplett Hadde delebil eg tok fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Var jo seff en vaier MED strømpe eg skifta komplett Hadde delebil eg tok fra. ok, får vel finne opp en ny en.. åssen gikk jobben? hadde du nede noe av dashen under rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Husker ikke helt,sparkeplata og panelet der håndtaket er festa trur eg var alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 kjøp ny på gs da. og legg den litt stress men ikke no veldig bytta selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå