Gå til innhold

SLETT!!!

Bmw 523iat
 Share

Anbefalte innlegg

veldig pen bil, men jeg tror du vil ha vanskelig for å selge til den prisen om dagen.

Vil bare opplyse om at det blei idag lagt ut en 97 528iat gått under 200 på finn idag. den ligger ute til 80k

riktig nok ikke m-pakke på den, men det kan gi en pekepinn på hvor mye disse bilene har falt i pris :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er desverre klar over det, men er kjempe fornøyd med bilen min, kan på en måte sammenlignes med mye nyere bmw 525iat å de ligger fra 150-230 tusen.

Sjeldent at man har en e39 som er 100% rustfri med 125500km på telleren. den som er gått 200000tusen til 95 lapper er jo gått 75000km lengre enn min bil det er det samme som att min bil skal kjøre på veien i 6-7år til med 10000km årlig kjørelengde, kan sikkert selge den for 95 tusen om 6 år.

Skal man i tilleg piffe den opp innvendig og utvendig slik jeg har gjort snakker man fort 20000kr= 115000kr.+ omreg =121340kr for en bil som har rullet 75000km lengre og sikkert noe rust på den også.. så alt er relativt.

Men skjønner hva du mener.

Får se hva som skjer.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er godt mulig den blir beholdt, makan til god bil skal man lete lenge etter, er min 5 e39 som også er den bilen jeg er mest fornøyd med.

Motoren sviver og går som en drøm! Ikke noe diesel knatring!

Bilen ble lagt ut for å sjekke respons. Har hatt 1300 visninger på finn.no i løpet av 5-6 dager, og en del mail henvendelser, men dreier seg stort sett om innbytte av andre biler.

Hyl ut dersom noen vil ha en bil som sikkert kan gå i 15år til med rett eier!

Mvh Bentein Brøvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Info bump;)

Har 2 seriøst interreserte, men begge venter på at jeg skal fikse noen småfeil.

Går i gang til uka med noe små rep.

Har fått bud på 150000kr slik den står, og 155000kr har en sagt at han vil gi når den fungerer.

Noen over?

Utrolig bra bil, ingen som har vært å sett på den enda.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bmw MÅ prissettes utifra km,hva den er påkosta og hvilken stan den er i!

Kjøpte selv en gang en 520 97 me km på 160000.

Spilte lite rolle at jeg fikk pruta 10 lapper da det måtte skiftes 4 dempere ,fjærer,ny dynmo,batteri,bærebro++++

Dette kom seg på overkant av 30000,-

kom ikke å si at en strøken 528 er verdt 95,-

LØP Å KJØP DEG 520 du:D

Har selv en strøken 523touring til salgs men lite respons,da folk er villige til å gi 80.

Lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnte med at du refererte til ehrnst lenger opp i tråden.

Akkurat det mener jeg også, har lagt meg på samme pris nivå med biler som har en god del km mer på nakken.

Denne bilen føles meget tight og fin, kan forøvrig si at bilen blir beholdt dersom jeg får bud under 155000kr.

Satt å regnte hvor mye bilen har kostet meg på 2,5 måneder dog endel frivillige påkostninger i form v å få bilen strøken++ ca 63000kr ga 110000kr for den. så her er det mye glede for ny eier!

En bmw MÅ prissettes utifra km,hva den er påkosta og hvilken stan den er i!

Kjøpte selv en gang en 520 97 me km på 160000.

Spilte lite rolle at jeg fikk pruta 10 lapper da det måtte skiftes 4 dempere ,fjærer,ny dynmo,batteri,bærebro++++

Dette kom seg på overkant av 30000,-

kom ikke å si at en strøken 528 er verdt 95,-

LØP Å KJØP DEG 520 du:D

Har selv en strøken 523touring til salgs men lite respons,da folk er villige til å gi 80.

Lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...