Olav Otterlei Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Hei! Har en E30 orginal 325 som jeg ikke har henta noe spesielt effekt ut av, var kun ett kn filter som stod på når jeg kjøpten. Har hatt E30 før og den gikk bedre en den jeg har nå, for jeg har merka ett lite problem den siste måneden. Det er at, den oppfører seg å unormalt på fullt pådrag i alle gir. Kjennes helt dau ut egentlig. Kjenner bittelitt til hakking på visse turtall når jeg drar på. Har ikke fått konkludert med feilen enda. Kan muligens være dårlige dysene. pluggene er skiftet. Vet at rotorhuset ikke er tett fra kamdrevet innenfra, og at jeg ikke har stilt inn helt vippearmene når jeg skifta dem for en 14 dager siden. Vet forrige eier hadde problem med at hjernen ble litt våt en gang tidligere, men det skal ikke være problem med det nå. Muligens at den får for lite luft, for kn filtret er gammelt og alt for lite. kan også hende det er for lite bensintrykk. Noen som har hatt det samme problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Hadde jeg vært deg så ville jeg tatt av konfilteret eller beskyttet det mot varm luft hvertfall.. For bilen går ikke veldig bra på varmluft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 besinfilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Den går ikke i nødmodus da? Sjekk lmm om den fungere som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå