Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen ide på hvorfor ikke coupe lysene mine virker sånn som de skal? Bil = e36 coupe, 95mod.

lysene funker bare når jeg stiller på bryteren oppe på lysene. men de vil ikke slå seg på når jeg åpner døren eller låser bilen og slike ting, jeg må rett og slett bare slå de av og på manuelt heletiden...

noen ide på hva som kan være galt??

Skrevet
Kanskje kontaktene i dørene er ødelagte?

fant ut av problemet :) er den litte bryteren som får ruten til og gå ned som ikke blir trykket skikkelig inn når jeg åpner og luker døren. (jeg har ikke lagt merke til det for vindusheveren min funker ikke) men hvordan stiller man denne inn slik at den blir trykket igjen når jeg luker døren og slikt? :?

Skrevet
Kanskje kontaktene i dørene er ødelagte?

fant ut av problemet :) er den litte bryteren som får ruten til og gå ned som ikke blir trykket skikkelig inn når jeg åpner og luker døren. (jeg har ikke lagt merke til det for vindusheveren min funker ikke) men hvordan stiller man denne inn slik at den blir trykket igjen når jeg luker døren og slikt? :?

Min bil hadde også dette problemet, var slitt spor i bryterene.

Løyste problemet med å bytte om på høgre og venstre bryter, men pass på at "festebraketten" ikkje faller ned og blir liggende inni ramma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...