leholtet Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Hei! Jeg har en 2000 modell bmw 318ci som jeg gjerne vil ha m3 eksosen på.. finnes det noe standard som passer her? eller må det spesialtilpasses?
Kentan-racing.com Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 tilpassing som bare det da m3 ikke har reservehjuls brønn men din bil har.. så da må du frem med vinkel slipern og kappe bort...
leholtet Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Allright! noen som har gjort dette før? evt noen som har bilde?
leholtet Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Så utenom reservehjulsbua, så er passer det rett på?
ehrnst Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 altså du tenker kun på bakpartiet ja, selve stussene? resten av eksosen vil sef ikke passe, hvertfall ikke på grenrøret/manifoil
leholtet Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 altså du tenker kun på bakpartiet ja, selve stussene?resten av eksosen vil sef ikke passe, hvertfall ikke på grenrøret/manifoil Tenker kun på stussene ja, det er de jeg vil ha.. tips?
Olelink Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 finnes vel effektpotter med e46 m3 stuss oppsettet til din bil. tror det blir mye tilpassing før org potta passer inn på eksosanlegget ditt samt at om du ikke har fått tak i brukt så er jo org m3 potta ganske dyr, 10'000 hos gsbildeler. reservehjulsbrønnen må tilpasses ja men vil også tro du må bygge fester til eksosen selv da dette nok ligger ferdi bare på m3 karosseriet. litt usikker på hvordan effektpotter løser dette problemet men.
Spiritus Sancti Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Får du ikke sånn m3 look potter til vanlig e46 da?
Spiritus Sancti Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Onlinekatalog ® E46 ® Nye dele ® Tuning ® Sportsudstødninger HELT NEDERST På koed. Var ikke værre enn det..
Olelink Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 syns det ser ut til og være mye lengre avstand mellom de to rør-gruppene der enn på m3, er det der basert på at man skal la hjulbrønnen være i fred? tror ikke den der vil gi noen eksakt m3 eksos look. men en mellomting så man slipper å fjerne hjulbrønnen.
TommyL Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Jo...men disse ligner jo ikke engang på M3 pottene. Står altfor langt fra hverandre. Da hadde jeg heller latt være, spør du meg.
Olelink Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Jo...men disse ligner jo ikke engang på M3 pottene. Står altfor langt fra hverandre.Da hadde jeg heller latt være, spør du meg. var det jeg mente, da de står for langt ute mot sidene. tror ikke det er dette trådstarter ser etter.
leholtet Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 Jeg har sett noen videoer, og det ser ut som om disse enderørene går helt ut til siden.. Altså ikke fokusert i midten, sånn som på M3'en? :/ merkelig at dette ikke finnes som standard.. er det ingen som har gjort dette før?
TommyL Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 var det jeg mente, da de står for langt ute mot sidene. tror ikke det er dette trådstarter ser etter. Ja, jeg så det nå, hehe.
leholtet Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 Jepp.. forslag? jeg har sett e46'er med m3 stussene før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå