Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ikke kom her og si at det var mot klepp og innover mot sandnes ihvertfall, det må ha vært fra andre siden, mot Hå

Hovedsaklig Hå, men det har definitivt kommet noe pakk fra Klepp opp gjennom tidene, akkurat som fra alle andre steder. ;)

ang det som skjedde så er det vel folk som er misunnelige og ikke har lært noen annen måte å vise dette på

Men har noen i en E61 stasjonsvogn til 350-900 lapper noen grunn til å være misunnelige på en '96 E36 M3? De kunne jo selv heller kjørt E46 M3 eller E39 M5 om det var pengene det stod på.

Skrevet

bak meg lå der en svart e60 stasjonsvogn...jeg kjørte fint og det samme

gjorde stasjonvognen helt til vi kom til rundkjøringen med den nye godsterminalen. jeg skiftet felt for jeg tenkte og kjøre tilbake samme vei igjen... så stasjonsvognen kommer opp ved siden av...vinduene på stasjonsvognen går ned og samtlige i stasjonvongnen rekke fing til meg WTF ????:evil:

Kjenner ingen av di folka som sitter i den bilen. skjekket opp regnr på bilen og eier av bilen var vist fra bryne.

Min tolkning av saken:

Folkene i E60en ville kappkjøre og prøvde å terge deg, eller de trodde de kjente sjåføren og følte seg dumme når de til slutt så det var noen annen enn den de trodde...

Grunnen til at jeg nevner bryne hele tiden er for tidligere i sommer, hadde jeg 2 andre episoder.

var på bilextra'en på bryne...da jeg kom ut så hadde noen hevet tomat og spyttet i front ruten min :?

Har skjedd meg også. Ikke akkurat det med spyttet, men har fått øl og sneiper kastet på bilen for en del år siden da jeg kjørte 2,3-16

Måtte fylle bensin en gang på shellen på bryne...så kom der plutselig en traktor og blokka veien... javel ??? så akkurat nå jeg skulle ut av bilen og spør han med traktor hva som skjer...så sier han bare jævla pakkis kom deg vekk wtf??

hehe måtte bare få ut trykket :D er vist ikke velkommen på den siden av verden :shock:

Er du pakkis da? Kanskje vedkommede hadde et problem med det? Eller kanskje han bare hadde en dårlig dag og måtte la det gå ut over noen andre.

Forøvrig ganske mange som misunner M3en din og som også har problemer med å tolke sine egne følelser i forhold til dette...

Skrevet

Er fra bryne og har svart E61.. Selv var jeg borte lørdag, men det var kanskje kona og ungene som var på ferde :lol: Skal ta for meg ungene i kveld og lære de god gammel folkeskikk, og lover det ikke skal skje igjen :P

Skrevet

Hindmost:

tror ikke bilen har vært i rogaland's område før...hentet den fra østlandet.

raymond på forumet her har faktisk vært eier av bilen engang før 8)

GiljeN:

sikkert sett den..men ikke på bavaria :D fargen er estroil blue 8)

Andreas1

tror ikke di ville kappkjøre...begge lå jo fint på veien, var jo kvinnfolk bak rattet på stasjonsvovgna :lol:

Om jeg er pakkis? tja er vel det..men trenger ikke og spytte og rekke fing uten noe grunn :wink: har utlandske foreldra da, men er født i norge så :)

Skands1:

åja.... :D spør de om jeg har gjort de noe? (hvis det er de da)hehe

Skrevet
Hindmost:

GiljeN:

Andreas1

tror ikke di ville kappkjøre...begge lå jo fint på veien, var jo kvinnfolk bak rattet på stasjonsvovgna :lol:

Om jeg er pakkis? tja er vel det..men trenger ikke og spytte og rekke fing uten noe grunn :wink: har utlandske foreldra da, men er født i norge så :)

Skands1:

sikker på du ikke hadde den på Eu kontroll der ?:) sist eu

Skrevet
Hindmost:

GiljeN:

Andreas1

Skands1:

Nei, de hadde ikke vært der på lørdag, men jeg ga de litt god gammeldags pryl bare for sikkerhet skyld :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...