Michaeel Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 har noen bilder av avtappingskruven på blokka ? hvor er den??? til kjølevannet liksom.. bilder eller god forklarelse hjelper meg virkelig nå bilen blokkerer hele veien og må skynde meg.
AlXz Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 har noen bilder av avtappingskruven på blokka ? hvor er den??? til kjølevannet liksom.. bilder eller god forklarelse hjelper meg virkelig nå bilen blokkerer hele veien og må skynde meg. Avtappingsskrue til kjølevann på blokka??? Sitter en i bunn av radiator (under ekspasjonstanken).
mudbug Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 På E39 er skrue står på høyreside av motoren. Det står mellom to første eksos gren til motoren. Hvilken årsmodell har du??
Simpel Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Den skrua i blokka leita jeg meg blå etter, men tror det er en mytisk skrue som ikke eksisterer. Som ALXis sier, det nærmeste du kommer er en blå plastskrue som står rett under ekspansjonstanken. Merk, denne skrues ikke helt ut, det går ikke an. Men det tappes ut likevel. Når du får tid, hva er det som står på?
Hoem Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Som jeg sa til deg se under eksosmanifold, legger ved bilde:
Michaeel Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 Takk Takk boys ;> vet du fortalte hvor den var hoem ;P men er mørkt ute nå, så fant den ikke. mn problemet er løst nå
B3KK15 Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Den skruen der er så idiotisk plasert at jeg nesten blir kvalm, du må jo nesten av med hele grenrøret får å nå den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå