haavco Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Hvor sitter ryggelysbryteren i min bmw 318is automatgir?? Takker for svar
JoeNasty Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Egen bryter for ryggelys?Sikker på at den skal ha det?Eller noe jeg misforstår nå?
Rayman Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 på manuell sitter den på girkassen, men på automat mener jeg at den sitter i giroverføringen, så når du setter den i R blir den trykket inn. Bare til å ta av dekselet så finner du den.
Klinz Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Egen bryter for ryggelys?Sikker på at den skal ha det?Eller noe jeg misforstår nå? De kalles ryggelysbryter. De er den som styrer når ryggelyset skal slås på. er som regel på girkassen. på manuell. På automat er de ofte oppe ved girvelgeren.
JoeNasty Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Egen bryter for ryggelys?Sikker på at den skal ha det?Eller noe jeg misforstår nå? De kalles ryggelysbryter. De er den som styrer når ryggelyset skal slås på. er som regel på girkassen. på manuell. På automat er de ofte oppe ved girvelgeren. Jeg har da automat og da går den på av seg selv,heller aldri sett dette på noen biler.
Jås Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Hehe,ja det er automatisk....du slipper å trykke på en bryter selv...men den heter ryggelysbryter likevel...
JoeNasty Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Hehe,ja det er automatisk....du slipper å trykke på en bryter selv...men den heter ryggelysbryter likevel... Gjør vel det,Men noen som har bilde av en på en bil med manuell som har egen bryter for dette?Har kjørt en del forskjellige biler og har vel aldri lagt merke til en egen knapp.
Fliid Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 går autmoatisk på på en Manuell og ; ) Du skyver jo bare på stikka : ) hoho Jo, en automat har ryggelysbryter, men som nevnt tidligere, plassert oppe ved girvelger : )
Fliid Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Hehe,ja det er automatisk....du slipper å trykke på en bryter selv...men den heter ryggelysbryter likevel... Gjør vel det,Men noen som har bilde av en på en bil med manuell som har egen bryter for dette?Har kjørt en del forskjellige biler og har vel aldri lagt merke til en egen knapp. hæ? Bryteren er stukket inn i girkasse og blir trykket p av girkasse innmaten i det du setter girspaken i R, manuell. Automat, ryggelysbryteren lir trykket inn av selve girvelgeren, når du setter spaken i R!
Fliid Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 http://static.schmiedmann.dk/v3/Product ... 40_big.jpg halvparten innenfor kasse, og halvparten utenfor. 2 kabler koblet til, for og gi ryggelys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå