deerepower Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 hei skulle starte gullet mitt i sta, å den ville plutselig ikke starte.. skal ikke bensin pumpa som sitter foran bak dekket på sjåførsia, gå nå når man setter på tenninga? jeg kunne ikke høre den nå.. å jeg har hørt den veldig godt den siste tiden kan den ha tatt kvelden? eller bare strøm problemer
Vaksdal haien Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Da førsta du kan gjera e å sjekka releet til bensipumpen
Olelink Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 hvis den har vært høylytt den siste tiden høres jo det ut som at den har takket for seg, koed.no har jo billige bruktpumper i god stand som varer mange nye mil mål om det kommer spenning til fram til pumpa når tenninga står på så ser du jo fort hva som er problemet.
deerepower Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 ja man har hørt den stått å svirra men bilen har gått på tomgang åsså går bilen veldig ujavnt på tomgang.. men skal den starte å pumpe når jeg setter på tenninga? for det gjør den ikke husker ikke om han gjorde det før:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå