Gå til innhold

Div e34 deler-faceliftspeil,elchromspeil,org diskantfeste ++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har div E34 skrot/gull som jeg vil bli kvitt :shock:

Kom med bud :)

Legger ved mob nr siden det var litt pågang her :)

99 124 120

Orginale gummimatter til sedan/touring med knotter (de er ikke rengjorte men helt strøkne)(SOLGT) og fremre stoff matter (litt slitne).

zxw1hskwyl85h9xm95zq.jpg

498pu70o4l53zsclg1z3.jpg

Elrutemotor bak med brytere (begge sider) (SOLGT)

jnfb4kl11y52okyth1p9.jpg

Bakluke lås/motor touring

33tc7wbdlskvw6nxizaz.jpg

Facelift speil med varme. Hvite fremblinkers. Reimstrammer og ACreim, Mellomaksel lager (silentblock?)

1zctyf916su5pgdzyhn8.jpg

El-chrome inner speil m/feste(SOLGT), 2Xtaklampesett med leselys (SOLGT), solskjermer med tak/sminkelys(SOLGT), org. diskantfeste m/diskant (kan byttes ut) for dørtrekk fremme (plaseres i stedet for speildeksel)(SOLGT). org. diskantdeksel for taktrekk touring (bare og ta hull i ditt eget taktrekk og "klipse" fast dette (SOLGT).

a8wnnfhdkzce9ttoivt9.jpg

he8vxdrvwydfrgj38rzs.jpg

(SOLGT)Grå og sort rollo/bagasjerom trekk og et sett svart rollo/sikkerhets nett.

2qugfqodw7u8voa4xd6w.jpg

Sportsratt med bra skinn, men ett par gåene sømmer som kan fikses. Midtkonsoll(SOLGT) for lister m/hanskerom og deksel venstre for ratt med lite rom (SOLGT). Svarte trelister(SOLGT), TDS klokke, AC paneler, Lille kjørekomp med ramme

0e5phpvlim5yyahjaajr.jpg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

HAHA er ikke så kreativ på prisene. Kom med bud a dere. Forlanger ikke mye. Bedre att noen får bruk for dem enn at jeg kaster det. Så by det dere synes er OK, men jeg gidder ikke og jobbe gratis :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...