tarjei bmw Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 hei. legger ut bilen for min bror. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= kom med bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Med fler bilder: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... ;username= Hint til flere som legger ut fra AutoDB: i linken, fjern prospect, og erstatt det med detail... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 takk for hjelpa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Bare et lite tips: Det kan lønne seg å gi riktige opplysninger i annonser. Når det på en 320Ci står følgende: Motoreffekt: ca 200 Motorstørrelse: 23ccm Så begynner iallefall jeg å stusse.. Riktige tall er: 170Hk 2171ccm Dersom den er trimmet bør det opplyses om, men jeg regner nesten med at det ikke er gjort siden det står at det ikke er gjort noe med den. Forøvrig: Pen bil, tror det er samme farge som min. Lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 oki:) nei men står at det er en 2,3 liters. sa det på bilsalongen det han kjøpte den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 oki:) nei men står at det er en 2,3 liters. sa det på bilsalongen det han kjøpte den også. Av og til er det bedre å forholde seg til vognkortet enn til selgere. Og der står det garantert ikke at motoren er 2,3 liter. "Alle" som kjenner bmw, og da mest sannsynlig de fleste potensielt intereserte i denne bilen vet da også hvor stor motor en 03 320i har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 hehe okei. bump vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg