S.Bjørkås Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 jeg har akkurat kjøpt min første bmw:D men jeg vil bytte ut spilleren men vet ikke hva jeg skal gjøre. er kassetspiller, navi og kjørekomputer i den(og cd skifter bak). hva kan jeg gjøre for å få cd spiller foran også ikke miste kjørekomputeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 vil ikke det som er på rattet heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 kjørekomputeren er vel i kombiinstrumentet? men om du tar ut navi så blir jo den borte, men men. hadde gjort deg jeg, mye finere. smak sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 jeg skal gjøre det. går det ann å koble på ipod adapter på alle orginal bmw spillere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chin_high Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Jeg kjøpte denne lille røveren til min bil: http://www.acb.no/Details.asp?wp_ml=0&ProductID=1718 Funker som F. Du kan bruke rattet til å skifte sanger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chin_high Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 jeg skal gjøre det. går det ann å koble på ipod adapter på alle orginal bmw spillere? Kommer sikkert litt an på, men jeg fikk ihvertfall tak i til min gamle 1998 business cd spiller så da burde det gå til din fancy navi også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå