deerepower Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 sorry vet det er kun bmw her, men har nettopp kjøpt meg hi lux 05 mod med 102hk.. å 2007 mod har 120hk.. å forskjellen er visst bare intercooler på den nye.. kan jeg bare kjøpe en greddy intercooler å sette på den? å få ja kansje mer enn 120hk?
oddis Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Med mindre det ikke er noen fancy funksjoner og sensorer bakt inn i cooleren så tilsier all logikk at bare kan skifte den ut, så lenge motoren klarer å kvittere for lavere innsugstemp. Noe den følgelig gjør.
deerepower Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 ja oki takk for det.. men hva er det som kan være "bakt" inn i den da?
Olelink Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 sikker på at det ikke også er justert opp turbo trykket en aning på den med 120hk? men nå er jo ikke 18hk all verden så det kan jo godt hende det er så lett
deerepower Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 ja kansje men det kan jeg kansje gjøre på min å? vet ikke hjelt åssen jeg justerer opp turbotrykket jeg men hehe.. men noen som vet hvor man får tak i diesel pop off? må bare prøve:P
///MoePower Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Dieselbiler har ikke gasspjeld så de får du ikke "pop-off" til. Finnes vel noen "spesial-spesial" løsninger for å få det til på diesel også, men det har ingenting for seg uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå