ehrnst Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Heisann. Har kjørt ut med touringen å trenger dekke ligg gjeld som ikke forsikringen ville. Derfor vurderer jeg å hente bilen å selge den i deler. Bilen er en montreal blå 318tds touring, 96 mod km 270k, motor 210k Følgende ting som er verdt noen kroner som jeg ønsker mulige kjøpere på før evnt avgjørelse: Motor 210k, ny clutch, reimer etc. selges komplett med servo og klima har kjørt ca 50 mil med denne motoren etter jeg bytta for 3 uker siden. trenger glødeplugger, da den er tungstartet kald. gamle motoren kan følge med:) Hvite og rød baklykter Orginal m3 front Nylakkert i fjor ink spredere uten skade sort sportsskinn Helt og pent, men førerstolen har et lite hull pluss at den har fått en "knekk" på høyere side, tipper det er en av de pinnene som har røket. Kan selges med dørlsider osv. har setevarme vidre har bilen utstyr som: to-sone klima mtech understell pdc bak minimalt med rust dårlig bilde av hvordan den var: felgene på bildet er også til salgs 93 88 20 52
Rogeren Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Tar gjerne pris på hele også, og gjerne bilde av skader. Hvor er den skadet?
ehrnst Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 virker som bilen er solgt til "dass" her inne. vi var oppe å tittet på den igår.
ehrnst Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 15k sånn den står + at han skal ha med noen deler jeg har liggende
-Erik- Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 ok. da regner jeg med han skal ha med front fangeren også hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå