Bimmerfører Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Hvis vi legger til skikkelig pulsering på bremsepedalen, og litt svak risting i rattet, vet ikke om dt rister i ratet pga pulseringen i bremsepedalen. Hva kan det mest sannsynlig være da, for slik oppfører min E39 seg ved nedbremsing, ingen vibrasjoner eller risting ellers. dette kom veldig brått også, var liksom ikke noe som ble værre etter hvert, det bare kom brått. kan også legge til at brekke ikke tar lenger heller, har ikke gjort på flere mnd foresten. E39 520IA
Chris-520e39 Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Har litt av samme symptomene på min 520e39. Tror høyst sannsynlig det er bremseskivene mine. Må forøvrig bytte noen foringer da det er en lav "klakkelyd" fra fronten når jeg kjører på ujevn vei. Brekket mitt tar heller ikke, må få noen til å se på det
BRIO Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 En bilmekaniker sa til meg en gang: Kjøp alltid orginale bremseskiver/bremseklosser. Da unngår man ulyd ved oppbremsing noe uorginale skiver/klosser kan gi. En BMW med "volvognelling" fra bremser er flaut Det piper til tider bra i bremsene mine bak, selv om det var Jæger som skiftet dem i vår. e46dud, slitte foringer kan gi vibrasjon under oppbremsing. Fikk byttet casterstagsforinger i vår og ble kvitt problemet
Simpel Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Bakbremsene på bilen min lager lyder som ikke står tilbake for en 17 meters semitrailer. Spesielt med kald bil. Skivene ble byttet i vår, sikkert til uoriginale. (Type bensinstasjon-verksted). Er dette grunnen? Jeg har slurvet fælt med bremsevæskebytte, den har ikke vært byttet på hvertfall 3 år. Kan det forårsake trailerlyd? (HØY gnelling)
morsbestebarn Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 NB: ikke kjøp biltama-skiver! Lykke til! takk for tipset! kommer nye brembo skiver i posten til meg snart
320it Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 et tips bare: ikke kjøp de billigste skivene fra koed. fikk kast etter tre dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå