AndreS Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Hei Jeg klarte akkurat å ødelegge den orignale frontfangeren på min E39 touring mot en isklump. Vurderer derfor å oppgradere til M5 look samtidig. Noen som har noen erfaring med den m5 fangeren Koed selger (ikke den originale). den har delenr www11542. Kan jeg forvente at denne har fin passform og ser ordentlig ut? Den er jo billig, selges på tilbud nå til knappe 3000 inkl tåkelys. Trengs det spesielle innerskjerm sammen med denne for at det skal bli skikkelig? Jeg trenger uansett en høyre fremre nedre del av en innerskjerm, siden den også sprakk under det lille sammenstøtet...
Litjhaug Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 går rett på... bare ta skinna som er i org.fangern å sett den inn i den "m5" fangeren....
AndreS Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 ok, det høres jo bra ut! Hvordan er det med de plastlistene som sitter rundt bilen? Jeg ser disse følger med og er løse, slik at man kan velge om de skal lakkeres eller ikke. Jeg har slike med en liten kromkant på, rundt hele bilen nå, det vil jo kanskje se litt rart ut med det på alle listene unntatt på frontfangeren? Hva med innerskjermene? har dere andre byttet de når dere har byttet front?
Litjhaug Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 trenger ikke bytte de nei... Du kan da kjøpe med sidelister å, koster ikke så veldig mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå