FrodeM Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Har 4 stk 7,5x16 ET15 felger med dårlige piggfri 225/55/16 dekk på til salgs. Felgene er ikke kantkjørt, men har begynt og bli stygge i klarlakken. Følger også med bolter. Pris: Høystbydende over 2000,- Hentes i Sandefjord. Tlf. 90533394 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Og hvor dårlige er dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 er dekka fine kan det hende jeg er interessert legg ut noen bilder av dekka da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrodeM Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Skal se hva jeg rekker i kveld. Tror nok dekkene er lovlige og kjøre med, men de fungerte relativt dårlig når jeg tok de av for en ukes tid siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå