Hardhaus Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Skal få lagt solfilm på rutene denne uka, men tenkte å demontere dørtrekk og hatthylle selv for å spare noen kroner før jeg leverer bilen inn til mannen som skal fikse selve "sotinga". Nå har jeg gjort dette på en del biler før, men aldri på BMW. Er det noen lure triks jeg bør gjøre så jeg slipper å ødelegge f.eks klips og andre fester? Dørtrekka ser relativt greie ut, men hatthylla er jeg litt usikker på hvordan er festa. Bilen det gjelder er 94 mod. E36 coupe M3 (med original hylle med rullgardin).
Hardhaus Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 halllloooo!!!! Er det noen som har noen tips angående hatthylla? Sliter litt nå... Må jeg ta av sidetrekka (de under sidevindu) ved baksetene? Og er det noen lure klips som man ikke ser sån med en gang? sitter litt sånn med skjegget halvveis opp i postkassa...
Hardhaus Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Okei! Det lot seg ordne. Tok ut sidetrekka bak, samt at jeg brukte litt krefter, så fikk jeg lirka den ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå