SuxXx Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Trenger en m3 bakfanger til min e36 coupe, ganske kvikt. Hvis du kan hjelpe, så hadde d vært fint Send en pm, eller melding på 40 22 65 49, Takk=)
AlXz Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Overaskende lite m3 bakfangere til salgs her på forumet...
Eksos Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 2 lapper, så kan du få en helt kliss ny en! Selges egentlig i kit, men kan gjøre ett unntak Dersom du sjekker linken her, ser du bilde av den.. http://www.stimport.mystore.no/ds_product_info.php?cPath=23&products_id=84
SuxXx Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 men d er vel ikke orginalfanger d? du får uorginal fanger fra koed også, til 2200. men vil ha orginalfanger. koster 3600 på koed.
Eksos Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Er ikke produsert av bmw, så kan vell ikke kalles original.. Men, meeeget bra kvalitet og passform! Mange her på bimmers har handla denne, ingen klager! Den er såpass bra at originale lister ifra M3 bakfanger kan brukes på denne, Diffusoren er også løs, som på den originale.. Men for all del, om du vil betale 1600 + frakt mer for å ha en bmw logo på innsia av fangeren, så skal jeg naturligvis ikke nekte deg
jpse36 Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Er ikke produsert av bmw, så kan vell ikke kalles original.. Men, meeeget bra kvalitet og passform!Mange her på bimmers har handla denne, ingen klager! Den er såpass bra at originale lister ifra M3 bakfanger kan brukes på denne, Diffusoren er også løs, som på den originale.. Men for all del, om du vil betale 1600 + frakt mer for å ha en bmw logo på innsia av fangeren, så skal jeg naturligvis ikke nekte deg enig i det du sier. jeg har en helt orginal m3 fanger til e36 og den er så å si identisk med den st-import selger. så kjøpte derifra til den andre e36en min ikke vits å betale 1600kr, for en bmw logo du kommer til å se en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå