Powpow Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Heisann, fått meg en liten guttedrøm (bmw:p) og da må jeg vel innpå detta forumet og.. hehe. Her er den iallefall xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Den var lekker! Mangler det noe, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powpow Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Merka det, visste ikke jeg måtte legge inn html koder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 no offence, men det mangler noen pene hjul også flott bil forøvrig! sett litt etter de selv. hva koster en slik en om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powpow Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Jeg veit, felgene er ikke penest.. hehe. Jeg fikk den billig trur jeg, 75lapper. Ligger vel på rundt 100? 96 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 så bra ut dette ja. men som sagt kunne det kanskje vært andre felger. bilder av interiør og resten av bilen rundt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Pen bil og kanskje litt sjelden i tillegg? Ser ikke mange slike på veien for tiden. Enig i at felgene ikke passet. Felgene er pene, men de hadde passet bedre på en Benz. Har du noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powpow Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 325 tds har aldri vært solgt i norge, min er importert fra danmark trur jeg. Skal ta noen bilder av int. og bak når jeg kommer hjem fra arbeid. Planer med den er bytte av IC og større turbo.. Har Ic'n og rørgater, tregner bare turboen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 riktig det, det er ikke laget så forferdelig mange av dem totalt heller. 325td derimot går det mange av. Pen bil med fin farge! grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powpow Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Det er en artig liten sak, chippen gjorde virkelig en stor forskjell. Eneste problemet nå er at den er ett helvete å starte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå