Gå til innhold

solgt

j_b
 Share

Anbefalte innlegg

er du intresert i bytte handel, eller bare salg?

hvis jeg ikke før solgt den nå snart så er bytte mulig. men spørs hva du har da..

De som står på GT'n nå, bortimot helt nye M6 replica i 19", ingen skader samt lagd i Italia så er bra finish på de samt god kvalitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg ikke før solgt den nå snart så er bytte mulig. men spørs hva du har da..

De som står på GT'n nå, bortimot helt nye M6 replica i 19", ingen skader samt lagd i Italia så er bra finish på de samt god kvalitet :)

nei, ikke dem. du ville ha 9000,- for dem så det er ikke aktuelt for meg uansett. 1/4 del av alle bmw'er kjører med dem nå jo :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke dem. du ville ha 9000,- for dem så det er ikke aktuelt for meg uansett. 1/4 del av alle bmw'er kjører med dem nå jo :?

Stemmer det, du sendte da en PM på dem, nja pris kan jo alltids diskuteres ;) men hvis du i det heletatt ikke er intresert i dem hjelper jo ikke det :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...