gnmfr Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 har noen dyser som er på 302cc ved 3 bar og 348 ved 3,8 bar. hvor langt ned må jeg gå på trykket for at dise skal bli 200cc?? og er dette dumt og kjøre med for di blir jo på 200cc hvis trykket blir lavt nok
e30 tic Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 har noen dyser som er på 302cc ved 3 bar og 348 ved 3,8 bar.hvor langt ned må jeg gå på trykket for at dise skal bli 200cc?? og er dette dumt og kjøre med for di blir jo på 200cc hvis trykket blir lavt nok 1,4bar.
gnmfr Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 har noen dyser som er på 302cc ved 3 bar og 348 ved 3,8 bar.hvor langt ned må jeg gå på trykket for at dise skal bli 200cc?? og er dette dumt og kjøre med for di blir jo på 200cc hvis trykket blir lavt nok 1,4bar. noen bakdeler med og kjøre med så lite bensintrykk
gnmfr Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Kjøling bla. så hva er lavest beste(forsvarlige) trykk jeg kan kjøre med??
e30 tic Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Kjøling bla. hvorfor? man får jo samme mengde besnin gjennom uansett trykk om man setter det på spissen. tviler på dysene takler det så bra. di har jo sitt arbeidstrykk, og vil vel få problemer med å forstøve slik di skal? mulig det var det du mente J.Hofstad
Sir Hofstad Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Kjøling bla. hvorfor? man får jo samme mengde besnin gjennom uansett trykk om man setter det på spissen. tviler på dysene takler det så bra. di har jo sitt arbeidstrykk, og vil vel få problemer med å forstøve slik di skal? mulig det var det du mente J.Hofstad Kan jo prøve... Ville aldri halvert trykk på dysene personlig.
336mik Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 dyser på rundt 200cc koster vel ikke mange kronene da.Men hva skal du med så små dyser? En 318is turbo burde da ha over 135hk.
gnmfr Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 kk da får jeg prøve meg litt fram og se om jeg får den til og gå reint... gjelder en 318is turbo med 0,6 i trykk seru og skulle hatt ca rundt 214cc ved tuslekjøring og rundt 290+- når turbotrykket kommer. har en 1:1,2 btr og bestilt af måler så blir litt interesangt og se om det blir noe greie på det hehe:D hvis ikke blir det chip
Morty999 Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 535 dysene er jo på 192cc ved 3 bar. og ved 5 bar så gir vell disse litt mer?
gnmfr Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 535 dysene er jo på 192cc ved 3 bar. og ved 5 bar så gir vell disse litt mer? di originale 318is dysene jeg har nå er vel på 200ca står litt av hvert rundt om kring, kjører med di på rett over 4,3 bar nå(5 bar når turbotrykk kommer) problemet er at når jeg kjører så høyt trykk blir den nøkkete ved lave turtall ca under 2000omdr pluss soter noe jævli ryker bra svart ja:D
Azeton Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Er vel ikke lenge før du blåser motore nå.. Med denne type mekking av bil! At du gidder i det hele tatt..
bmwm535i Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 du kjører på med for mye bensin i forhold til luft. blandingsforholdet skal idielt være 14,3 :1 altså 14,3 liter luft til 1 liter bensin. prøv å sette btr trykket på ca 2 bar . datasprut og mapping er tingen
gnmfr Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 du kjører på med for mye bensin i forhold til luft. blandingsforholdet skal idielt være 14,3 :1 altså 14,3 liter luft til 1 liter bensin. prøv å sette btr trykket på ca 2 bar . datasprut og mapping er tingen blir nå chip hehe..
gnmfr Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Er vel ikke lenge før du blåser motore nå.. Med denne type mekking av bil! At du gidder i det hele tatt.. har ikke rørt en dritt jeg nå, bare lurte på litt av hvert jeg. om ting kanskje fungerer eventuelt ikke fungerer. kjører samme oppsett som flere innpå ppf kjører med snikturbo på 318is så satser på at den ikke blir blåst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå