Wolfeh Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Hi, jeg tenkte jeg skulle få kjøpt meg en subber med forsterker osv til min e34 da jeg er litt lei å høre på musikk uten bass. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Hi, jeg tenkte jeg skulle få kjøpt meg en subber med forsterker osv til min e34 da jeg er litt lei å høre på musikk uten bass.Noen forslag? Du har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Har en xelent tx 15 og en Solid Audio F15D i min.. Funker bra det Tar dog meste parten av bagasjeplassen da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Du har vel ikke evt en link til et sted hvor jeg kan få kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 gå på iceaudio.no . der vill eg anbefale 2x12 ground zero "radioactive subber, bygg ei passeli kasse på ca 90liter til dei subbane, og kjøp ei brukbar cadence monoblokk på samme plass, da har du rimeli god bass i bilen . bygg gjerne kassa skrått med elementa mot seteryggen med to 4" rør igjennom skiluka. og vist du tek og lager en membran rundt kassa so det blir heilt tett slik att bassen ikkje sniker seg bak i bagasjerommet men inn i bilen istadenfor. da er du sikra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonicx66 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 hei. ville ha tatt røra til subkassa ijennom hatt hylla:S broren min har det ijennom ''svigermora'' (armlene bak) det funker som fjell. men har du full bil me personer. så får du ikke noe bass inn i bilen og du får ei tett kasse:S barre et lite tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonicx66 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 åja:P 2 12 tommere funker sjikkeli bra i e 34 sedan;) med rette elementa, kassa og forsterkeren speler det noe så sinnsykt! 2 stk gz subber, sponplate. helst mdf til kasse:) og en gz eller cadense forsterker vile funka bra i din bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 har 1 12" Jbl i fabrikk kasse baki min e34. med 150w forsterker eller noe. det spiller meget bra uten å ta høl i hattehylle eller noe annet dill.. ikke tar det mye plass heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå