G-RACING Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 -Hvor får man tak i skiver som ikke ser jalla ut og går til 300km/t? -Hvor får man justert instrumentet så dette blir riktig ved kjøring? Takker og bukker!
D.Toft Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 har ikke sett til 300kmt, men jeg har en bildefil der den går til 280, passer dønn på org kmt. bare å skrive ut på fotopapir og klippe og lime litt. blir meget bra om man er flink å klippe+ skjære.
|Ole| Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 eit tips berre, ikkje nokke personleg...men har du 2 spm kan du sikkert legge dei i samme tråd
G-RACING Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 har ikke sett til 300kmt, men jeg har en bildefil der den går til 280, passer dønn på org kmt. bare å skrive ut på fotopapir og klippe og lime litt. blir meget bra om man er flink å klippe+ skjære. Kunne eg fått dette på mail av deg kanskje? Forskjellig farge?
D.Toft Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 kansje det ja. er kun den fargen på tall osv som du ser. selv har jeg skrevet ut dette på fotopapir for å få glansen i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå